ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა

суббота, 13 декабря 2014 г.

დიფერენცირებული გაკვეთილი

ჩვენს კლასში დღეს მორიგი სამოდელო გაკვეთილი ჩატარდა. ეს იყო პროექტ G-PriEd–ის ფარგლებში განხორციელებული დიფერენცირებული სწავლების გაკვეთილი: მართული კითხვის აქტივობა.
გაკვეთილი საინტერესო და შემოქმედებითდ დატვირთული იყო.  ბავშვებმა მაქსიმალურად გამოავლინეს საკუთარი შესაძლებლობები. მათ დამოუკიდებლად წაიკითხეს და გაიაზრეს სამი სხვადასხვა დონისა და სირთულის ტექსტი. გამოავლინეს კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნება, იმუშავეს კოგნიტურ სქემებსა და დიაგრამებზე, იმსჯელეს, ივარაუდეს, გააკრიტიკეს, შეფასეს, გააკეთეს დასკვნები ტექსტისა და პერსონაჟის  შესახებ.
ბავშვებს ძალიან მოსწონთ აღნიშNული მიდგომით ჩატარებული გაკვეთილები. ისინ ამ ტიპის გაკვეთილებზე თავს უფრო ლაღად გრძნობენ, თავისუფლად აზროვნებენ, უფრო მეტად მოტივირებულნი არიან და შედეგსაც მეტი ხარისხით აღწევენ.


Комментариев нет:

Отправить комментарий