საქართველოში 2006 წელს ჩატარებულმა კვლევამ დაადასტურა, რომ მოსწავლეებს უჭირთ ინფორმაციულ ტექსტებთან მუშაობა.
ამ გვერდზე იხილავთ რამდენიმე პრაქტიკულ სტრატეგიას(ფოტო-მასალა), რომლის გამოყენებაც საგრძნობლად აუმჯობესებს მოსწავლის მიერ როგორც ინფორმაციული, ასევე მხატვრული ტექსტის გააზრებას.
|
ენობრივი პრაქტიკის მეთოდი |
|
ტექსტის გააზრება ხდება სქემის " ტექსტი ამბობს, მე ვფიქრობ..." გამოყენებით |
|
ბავშვები აჯამებენ ტექსტს |
|
გაკვეთილზე გამოყენებული რესურსი |
|
"გონებრივი იერიში" |
|
გადაეგზავნათ ტექსტი "გურია" |
|
ვიმუშვეთ "ცნების რუკაზე" |
Комментариев нет:
Отправить комментарий